Solidaritat dab los presoèrs bascos

6 01 2011

Libertat ! Internacionau : Libertat que’s solidariza e que participarà a la manifestacion en sostien aus presoèrs bascos deu 8 de genèr en Bilbo.

« Los presoèrs e presoèras bascos qui pateishen malaudias grèvas e incurablas que deven estar liberats suu pic, l’empresoament a perpetuïtat que dèu estar suprimit e que cau hicar un tèrmi a las violacions numerosas deus drets en las presons. »

Libertat ne pòt pas qu’estar en acòrd dab aquera declaracion de l’ensemble deu movement abertzale. Pr’aquò lo noste movement que participarà eth tanben a la manifestacion taus presoèrs bascos qui’s debanarà lo dissabte 8 de genèr a 5h30 deu vrèspe en Bilbo.

Aquera manifestacion que serà lo parat d’exigir l’arrespècte de tots los drets deus presoèrs bascos e de demandar a la societat de s’engatjar entà hicar un tèrmi a la politica actuau en las presons.

Que volem tanben brembar que lo movement basco que s’ei engatjat en un procèssus de negociacion e de discutida dab los dus estats qui l’opressan. Aqueth procèssus non poderà escàder shens un esfòrç pregon de las autoritats deus dus costats de la termièra. Melhorar las condicions de vita deus presoèrs e presoèras en generau e apressar los detienguts bascos de la lor familha qu’ei un simple dret qui a d’estar respectat.

Los de Libertat que’vs convidan donc a participar ad aquesta manifestacion deu 8 de genèr. Qu’esperam aquera mobilizacion istorica.

Libertat ! Internacionau : Libertat se solidarise et participera à la manifestation en soutient aux prisonniers basques du 8 janvier à Bilbo.


« Les prisonniers et prisonnières basques souffrant de maladies graves et incurables doivent être libérés, l’emprisonnement à perpétuité doit être supprimé e il faut mettre un terme aux nombreuses violations des droit en prisons ».

Libertat ne peut qu’être d’accord avec cette déclaration de l’ensemble du mouvement abertzale. C’est pourquoi notre mouvement participera lui aussi a la manifestation pour les prisonniers basques qui aura lieu samedi 8 janvier à 17h30 à Bilbo.

Cette manifestation sera l’occasion d’exiger le respect de tous les droits des prisonniers basques et de demander a la société de s’engager pour mettre fin à la politique actuelle en prison.

Nous voulons aussi rappeler que le mouvement basque s’est engagé dans un processus de négociation et de discussion avec les deux états qui l’oppressent. Ce processus ne pourra être mené à bien sans un effort des autorité des deux côtés de la frontière. Améliorer les conditions de vie des prisonniers et des prisonnières en général, rapprocher les détenus basque de leur famille, n’est qu’un simple droit qui doit être respecté.

Les militants de Libertat vous invitent donc à participer à cette manifestation du 8 janvier. Nous espérons cette mobilisation historique.

Advertisements

Accions

Information




%d bloggers like this: