Grèva generau !

10 10 2010

Lo dimars 12 d’octobre : grèva generau !

LIBERTAT qu’apèra a participar a las mobilizacions tau retrèit de la lei sus las retiradas. Que’ns felicitam deus apèls a la grèva reconductibles e deus preavís qu’estón depausats en aqueth sens per mantun sindicats.

LIBERTAT que n’ei segur, sonque un moviment de grèva generau de longa durada poderà har plegar lo govèrn. Qu’aperam donc la populacion a desatelar, a participar a las amassadas generaus qui seran organizadas dimars 12 d’octobre mes tanben a seguir lo moviment peus dias qui vienen.

Arron annadas de regression sociau qu’avem l’oportunitat de har vàder un movement de reconquista deus nostes drets e de transformacion sociau. Lo retrèit de la lei sus las retiradas qu’a d’estar las premícias deus cambiament que desiram. N’esperam pas 2012, peus dias qui arriban, LIBERTAT qu’apèra a sostiéner los grevistas e las accions qu’organizaràn, a multiplicar las iniciativas entà informar la populacion e organizar la solidaritat.

Grèva generau ! Tau retrèit de la lei sus las retiradas, la justícia sociau e lo partatge de las riquessas e deu tribalh !


Mardi 12 octobre : grève générale !

LIBERTAT appelle a participer mardi 12 octobre aux mobilisations qui sont organisées pour le retrait de la loi sur les retraites. Nous nous félicitons de la multiplication des appels à la grève reconductibles et des préavis posés dans ce sens par plusieurs syndicats.

LIBERTAT est persuadé que sans un mouvement de grève générale d’une longue durée nous n’avons aucune chance de faire plier le gouvernement. Nous appelons donc la population à faire grève, à participer aux assemblées générales qui seront organisées mardi 12 octobre, mais aussi à continuer le mouvement les jours qui viennent.

Après des années de régressions sociales nous avons l’opportunité de lancer un mouvement de reconquête de nos droits et de transformation sociale. Le retrait de la loi sur les retraites ne doit être que les prémices des changements que nous désirons. N’attendons pas 2012, les jours qui viennent, LIBERTAT appelle à soutenir le grévistes et les actions qu’ils et elles organiserons, à multiplier les initiatives pour informer la population et à organiser la solidarité.

Grève générale ! Pour le retrait de la loi sur les retraites, la justice sociale et le partage des richesses et du travail !

Advertisements

Accions

Information




%d bloggers like this: