Diada de Catalunya

20 09 2010

Aqueste 11 de seteme 2010, milierats de personas que s’amassen entà celebrar la diada de Catalunya. De Perpinhan cap tà Barcelona en tot passar per Girona o enqüèra Reus, es tot un país qui celebrava dab ua escaduda de las granas la soa « diada”.

Mei qu’ua simpla celebracion d’un jorn nacionau e d’un hèit istoric, la diada 2010 qu’estó ua mustra de fòrça de l’Esquera Independentista (EI) catalana, e donc ua victòria de las bèras de l’independentisme catalan, puish que l’EI sancèra, dens ua manifestacion unitària qu’amassava Maulets, la CAJEI, Endavant, la CUP e lo SEPC, qu’amassè milierats de personas darrèr eslogans clarament independentistas.

Aqueste 11 de seteme qu’es la resulta de 40 annadas de luta e de tribalh au contra de l’estat espanhòu, e de l’estat francés mes es tanben, e mei que mei, la mustra de l’espandiment de l’EI, mes tanben deu son potenciau, qu’es tanben un messatge d’espèr tau nòste pòble, ua demostracion qui ns’encoratja a militar, a lutar enqüèra e totjorn.

Libertat !, movement de l’esquera revolucionària d’Occitania,que saluda e que’s gaudeja d’aquesta escaduda populara cap tad un pòble qui uei lo dia, e benlèu mei que jamei, crida la soa voluntat de libertat, lo son hasti cap a l’anar politic, economic e sociau que pren lo son país, la volontat de víver e decidir dens lo lor país !


Le 11 septembre 2010, des milliers de personnes se sont réunies afin de célébrer la diada de Catalunya. De Perpignan jusqu’à Barcelone, tout en passant par Girone ou encore Reus, c’est tout un pays qui célébrait avec réussite sa « diada”.

Plus qu’une simple célébration d’une fête nationale et d’un fait historique, la diada 2010 fût une démonstration de force de la Gauche Indépendantiste catalane, et donc une belle victoire de l’indépendantisme catalan puisque toute la gauche indépendantiste, dans une manifestation unitaire qui rassemblait Maulets, la CAJEI, Endavant, la CUP, et le SEPC, a réunit des milliers de personnes derrière des slogans clairement indépendantistes.

Ce 11 septembre est le résultat de 40 années de lutte et de travail contre l’état espagnol et l’état français, mais c’est aussi, et surtout, la preuve de l’étendue de la gauche indépendantiste catalane, mais aussi de son potentiel, c’est aussi un message d’espoir pour notre peuple, une démonstration qui nous encourage a militer et lutter encore et toujours.

Libertat !, mouvement de la gauche révolutionnaire d’Occitanie, salut et se réjouit de cette réussite populaire face à un peuple qui aujourd’hui, et peut être plus que jamais, crie sa volonté de liberté, son dégout face à la voie politique, économique, et sociale que prend son pays, crie sa volonté de vivre et décider dans leur propre pays.

Advertisements

Accions

Information




%d bloggers like this: